RSS  |   خانه |   پست الکترونیک
اوقات شرعی

زمستان 1386 - انتخابات مجلس هشتم در استان بوشهر

تبلیغات انتخاباتی در فضای شهری ممنوع‌ است (دوشنبه 86/11/8 ساعت 5:23 عصر)
رئیس ستاد مرکزی بازرسی انتخابات کشور گفت: تبلیغات انتخاباتی در فضای شهری ممنوع‌ است.

 محمد حسین موسی پور اظهار داشت: با توجه به مصوبه مجلس شورای اسلامی در خصوص ممنوعیت چاپ ‌و نصب هرگونه پوستر تبلیغاتی ، در تبلیغات انتخاباتی هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی ، تبلیغات نامزدها در فضای شهری ممنوع است.

وی گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی امروز ضمن بررسی جزئیات " طرح استفساریه ماده 61 قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی مصوب 1386 " بر مصوبه خود تاکید و مقرر کردند چاپ پوستر توسط نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی ممنوع است.

موسی پور افزود : با توجه به ‌این که فرصتی برای ارایه طرح یا لایحه در خصوص تبلیغات انتخاباتی وجود ندارد ، مصوبه مجلس در انتخابات مجلس هشتم اجرا خواهد شد.

وی تاکیدکرد: نامزدها می‌توانند برای معرفی خود به ‌مردم فقط از بروشور، کارت و یا تراکت استفاده کنند.

بر اساس ماده 61 قانون انتخابات ، هرگونه الصاق و نصب اعلامیه، عکس، پوستر و بنر و پارچه‌های تبلیغاتی به طور کلی ممنوع است و ماموران انتظامی در صورت مشاهده چنین مواردی باید در ‌امحای آنها اقدام و متخلفان را جلب کنند و به مقامات قضایی تحویل دهند و استنکاف از این وظیفه جرم محسوب می‌شود.

 

 

تبلیغات انتخاباتی در ایران
  • نویسنده: اصلاح طلبان

  • نظرات شما ( )

  • اظهار بی اطلاعی قائد زاده از تشکیل ستاد انتخاباتی (دوشنبه 86/11/8 ساعت 5:8 عصر)

    حسن قائدزاده فرماندار سابق بوشهر و کاندیدای رد صلاحیت شده هیات اجرایی  از تشکیل هر گونه ستاد انتخاباتی اظهار بی اطلاعی کرده است . ایشان ادامه دادند اینجانب حسن قایدزاده تا کنون ستادی تشکیل نداده ام و کسی  هنوز به عنوان مسئول ستاد بنده مشخص نگردیده است» پبش از این وبلاگ خبری حامی که نزدیک به عطارزاده می باشد خبر از مذاکرات نکیسا با عطارزاده پیرامون تایید صلاحیت قائدزاده و یکی دو تن از کاندیداهای رد صلاحیت شده اصلاح طلبان داده بود .این در حالیست که فرماندار سابق بوشهردر این جوابیه مذاکره نکیسا با عطارزاده را رد یا تایید نکرده است .

     

     


  • نویسنده: اصلاح طلبان

  • نظرات شما ( )

  • ممنوعیت نصب و الصاق پوستر کاندیداها شامل چاپ آن هم می‌شود (دوشنبه 86/11/8 ساعت 9:49 صبح)

    در جلسه دیروز مجلس، طرح استفساریه ماده 61 قانون انتخابات مجلس مورد بحث و بررسی قرار گرفت که موافقان و مخالفان در این رابطه اظهار نظر کردند. در ماده واحده این استفساریه آمده است: آیا مراد قانونگذار در قانون فوق‌الذکر هرگونه الصاق و نصب اعلامیه، عکس، پوستر، بنر و پارچه‌های تبلیغاتی به طور کلی ممنوع است آیا ناظر بر چاپ عکس و پوستر هست یا خیر؟ در این رابطه نظر مجلس این بود که بلی ممنوعیت نصب و الصاق پوستر شامل چاپ آن نیز می‌شود. به گزارش ایسنا، این ماده واحده با 151 رأی موافق و 14 رأی مخالف به تصویب رسید.


  • نویسنده: اصلاح طلبان

  • نظرات شما ( )

  • درنشست مشترک خاتمی ، کروبی و هاشمی چه گذشت؟ (دوشنبه 86/11/8 ساعت 9:44 صبح)

     سخنگوی ائتلاف اصلاح طلبان نتایج نشست مشترک آقایان خاتمی ، کروبی و هاشمی را تشریح کرد.

    عبدالله ناصری سخنگوی ائتلاف اصلاح طلبان درباره جزییات این نشست به سایت بهارستان ایران گفت : آقایان هاشمی رفسنجانی ، خاتمی و کروبی ضمن ابراز نگرانی از وضعیت بوجود آمده و رد صلاحیت های بی سابقه در هیات های اجرایی مقرر کردند، رد صلاحیت نامزدهای اصلاح‌طلب ، مصرانه پیگیری شود.

    در جلسه مشترک سید محمد خاتمی ، مهدی کروبی و اکبر هاشمی رفسنجانی که شنبه شب در منزل هاشمی  رفسنجانی برگزار شد، رد صلاحیت گسترده نامزدهای اصلاح طلب مورد بررسی قرار گرفت.

    عبدالله ناصری سخنگوی ائتلاف اصلاح طلبان درباره جزییات این نشست به سایت بهارستان ایران گفت :  آقایان هاشمی رفسنجانی ، خاتمی و کروبی ضمن ابراز نگرانی از وضعیت بوجود آمده و رد صلاحیت های بی سابقه در هیات های اجرایی  مقرر کردند، رد صلاحیت نامزدهای اصلاح‌طلب ، مصرانه پیگیری شود.

     

    عبدالله ناصری گفت :آقایان در این نشست ابراز امید واری کردند که شرایط به گونه ای  فراهم شود که انتخابات مجلس هشتم در فضایی خوب و در عین حال انتخاباتی رقابتی برگزار شود زیرا در وضعیت موجود انتخابات رقابتی نخواهیم داشت .

    وی افزود : همچنین در این نشست تاکید شد که باید فضایی فراهم شود که همه علاقه مندان به شرکت فعال در انتخابات  ، زمینه حضور را پیدا کنند

    ناصری با اشاره به اینکه ابتدا هر یک از سه نفر گزارشات رسیده در مورد مشکلات موجود و دلایل رد صلاحیت ها را مطرح کردند ، در مورد نتایج و تصمیم گیری نهایی این جلسه گفت: قرار بر این شد که هر یک از آقایان در مذاکره  با  مقام معظم رهبری و  دستگاههای موثر از جمله شورای محترم نگهبان،  موضوع پیش آمده غیر قابل دفاع را  پیگیری کنند .

    وی با اشاره به سخنان آقایان خاتمی ، کروبی و هاشمی گفت : برای شکل گیری انتخاباتی پرشور ، پر رونق و حضور حداکثری مردم ؛ ضروری است تا تلاش های ممکن برای شکل گیری رقابت حداکثری که در آن همه سلیقه های وفادار به انقلاب  حضور داشته باشند ، نیز صورت پذیرد

     

    سخنگوی ائتلاف اصلاح طلبان در پایان با دیگر با اعلام این مطلب که آقایان تاکید کردند روندرد صلاحیت ها به نفع کشور و ملت نیست گفت : امیدورایم پیگیری تمام دلسوزان نظام  و علاقه مندان به آرمانهای  امام منجر به  اصلاح  وضعیت  پیش آمده بشود  

     

     


  • نویسنده: اصلاح طلبان

  • نظرات شما ( )

  • عدم التزام به اسلا‌م، روحانی و غیرروحانی نمی‌شناسد/ اگر صلاحیت ا (یکشنبه 86/11/7 ساعت 6:25 عصر)

    عدم التزام به اسلا‌م، روحانی و غیرروحانی نمی‌شناسد. شورای نگهبان دیروز در واکنش به اعتراض برخی نامزدها مبنی بر رد صلا‌حیتشان به حکم عدم التزام به اسلا‌م طبق بند یک ماده 28 قانون انتخابات اعلا‌م کرد: عدم التزام به اسلا‌م، روحانی و غیرروحانی نمی‌شناسد.

    به گزارش پارسینه، برخی داوطلبین شرکت در انتخابات هشتمین دوره مجلس شورای اسلا‌می که در همان گام اول و در هیات‌های اجرایی وزرای کشور رد صلا‌حیت شده‌اند به دلیل نداشتن التزام به اسلا‌م از راهیابی به انتخابات باز مانده‌اند.عباسعلی کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان دیروز در اولین نشست خبری خود بعد از اعلا‌م نظر هیات‌های اجرایی در خصوص تایید یا عدم تایید صلا‌حیت کاندیداها در جمع خبرنگاران بیشترین پاسخ را به همین موضوع داد.از کدخدایی سوال شد که به یکی از روحانیون نماینده مجلس گفته شده که التزام عملی به اسلا‌م ندارد و از این رو صلا‌حیت وی رد شده است. آیا می‌شود یک روحانی التزام عملی به اسلا‌م نداشته باشد. ‌

    کدخدایی پاسخ داد: عدم التزام به اسلا‌م، روحانی و غیرروحانی نمی‌شناسد، امکان این امر از نظر عقلی و عرفی وجود دارد. ‌ سخنگوی شورای نگهبان ملا‌ک اصلی این شورا را در بررسی صلا‌حیت‌ها اجرای قانون دانست و تاکید کرد: اگر رایزنی‌ها با شورای نگهبان در جهت اجرای قانون باشد، صحیح است و اگر برای دور زدن قانون باشد، قطعا تاثیرگذار نیست. ‌ وی چندین مرحله رسیدگی را برای شکایات داوطلبین متصور دانست و گفت: از حالا‌ در مورد نتیجه نهایی بررسی‌ها نمی‌توان پیش‌بینی واقعی داشت. ‌

    خبرنگار دیگری سوال کرد، آیا درست است که افرادی که در هیات‌های اجرایی رد صلا‌حیت شده‌اند علت رد صلا‌حیتشان به دلیل وابستگی به احزاب و گروه‌های خاصی چون جبهه مشارکت و یا سازمان مجاهدین انقلا‌ب اسلا‌می است؟ کدخدایی در پاسخ گفت: قطعا ملا‌ک بررسی صلا‌حیت‌ها وضعیت اشخاص است نه احزاب،مگر اینکه کسانی که به احزاب و گروهک‌های غیرقانونی که در قانون مشخص شده است، وابستگی داشته باشند.

    سخنگوی شورای نگهبان اظهارات مقامات آمریکایی در خصوص انتخابات در ایران را دخالت در امور داخلی جمهوری اسلا‌می ایران دانست و آن را محکوم کرد.عضو هیات مرکزی نظارت بر انتخابات افزود: ‌ 28‌سال قبل ملت ایران پاسخ آمریکا را داده است اما گوش شنوایی وجود ندارد.

    سخنگوی شورای نگهبان به دولتمردان آمریکایی توصیه کرد که گوش‌های خود را باز کنند تا <نه> بزرگ ملت ایران را بشنوند.

    به گزارش پارسینه، از سوی دیگر ابراهیم رازینی ، رئیس هیات نظارت بر انتخابات استان تهران نیز در گفتگو با فارس گفت: نهایت چنانچه صلاحیت کاندیدایی از سوی شورای نگهبان "احراز نشود" از آن فرد رفع تکلیف می‌شود.

    وی گفت: از آنجا که افراد بر اساس احساس مسئولیت می‌خواهند خود را برای مسئولیت و حضور در سنگر مجلس شوری اسلامی عرضه کنند، مراجع قانونی بررسی کننده صلاحیت ها نیز بر اساس مسئولیت الهی و اعتمادی که مردم به آنان دارند می بایستی توانایی و شرایط افراد را برای حضور در مسئولیت‌ حساس نمایندگی مجلس احراز کنند.

    رازینی تاکید کرد: مردم این را از مراجع قانونی بررسی صلاحیت کاندیداهای مجلس نمی‌پذیرند که هر کس بدون داشتن صلاحیت وارد مجلس شورای اسلامی که در راس امور است وارد شود؛ ملت از مراجع قانونی انتظار دارند کسانی که توانایی فکری، علمی، تقوایی و تخصصی دارند به مجلس راه یابند.

    رئیس هیئت نظارت بر انتخابات هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی تهران خاطرنشان کرد: کسانی اگر در 30 سال گذشته نتوانسته باشند طبق بندهای 28 قانون انتخابات ابراز وفاداری به انقلاب اسلامی، ‌ولایت فقیه و التزام عملی به اسلام و قانون اساسی را ثابت کنند، نمایندگی مجلس به جای خود، حتی کسی حاضر به وصلت و فامیلی با او نمی شود.

    رازینی بار دیگر با اشاره به جایگاه رفیع مجلس شورای اسلامی در امر قانونگذاری،نظارت و رای اعتماد به کابینه دولت و استیضاح وزرا ،گفت: مجلس جایگاهی نیست که شخصیت مبهم و ناشناخته تایید و به آن ورود کند، رئیس هیئت نظارت بر انتخابات هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی تهران به مردم اطمینان داد که مراجع نظارتی در پیشگاه خدای متعال و اعتماد مردم، وظیفه قانونی خود را در تضمین سلامت انتخابات و حفظ آراء به درستی انجام خواهند داد.

     

     

     


  • نویسنده: اصلاح طلبان

  • نظرات شما ( )

  • کروبی و خاتمی به منزل هاشمی رفسنجانی رفتند (یکشنبه 86/11/7 ساعت 6:15 عصر)
    کروبی خاتمی و هاشمی رفسنجانی با مسئولین شورای نگهبان همچون جنتی و یزدی دیدار خواهند داشت.

    سخنگوی حزب اعتماد ملی گفت: کروبی و خاتمی به منزل هاشمی رفتند و قرار است با جنتی و یزدی هم دیدار کنند.
       
    به گزارش فارس اسماعیل گرامی‌مقدم نماینده بجنورد در مجلس در حاشیه جلسه علنی امروز یکشنبه مجلس در جمع خبرنگاران با بیان اینکه شب گذشته آقایان مهدی کروبی و سید محمد خاتمی با حضور در منزل هاشمی رفسنجانی با وی دیدار کردند، ‌گفت: موضوع این دیدار رد صلاحیت اصلاح طلبان در انتخابات مجلس هشتم که بیش از 230 نفر از نامزدهای اصلاح‌طلبان رد شدند بود.

    وی اظهار داشت: کروبی خاتمی و هاشمی رفسنجانی با مسئولین شورای نگهبان همچون جنتی و یزدی دیدار خواهند داشت.

    گرامی‌مقدم افزود: در جلسه روز چهارشنبه حزب اعتماد ملی مقرر شد تا آقای کروبی مسئولت پیگیری رد صلاحیت اصلاح‌طلبان را بر عهده بگیرد و در همین راستا با شخصیت‌های مؤثر نظام مانند آقایان خاتمی، ناطق‌نوری و هاشمی رفسنجانی دیدار داشته باشد که نخستین جلسه آن شب گذشته با حضور کروبی، خاتمی و هاشمی رفسنجانی برگزار شد.

    وی تصریح کرد: در جلسه شب گذشته ابتدا گزارش آمار رد صلاحیت‌شدگان توسط آقایان خاتمی و کروبی ارائه شد که حاکی از گستردگی رد صلاحیت ها بود و در بین رد صلاحیت‌ها انسان‌هایی انقلابی، مبارز و برخی از نمایندگان مجلس مشاهده می‌شوند.

    نماینده بجنورد مجلس گفت: یکی دیگر از تصمیمات جلسه دیشب این بود که تمامی جریانات اصلاحات با حمایت این سه شخصیت برای مشارکت حداکثری مردم بکوشند و با توجه به اینکه بسیاری از گروه‌های اپوزیسیون در صدد کم رنگ‌ کردن انتخابات کشور هستند همه جریانات باید مشارکت حداکثری در انتخابات داشته باشند.

    به گفته گرامی‌مقدم در این جلسه مقرر شد تا این سه شخصیت با مسئولین شورای نگهبان همچون آیت‌الله جنتی و یزدی دیدار داشته باشند.
     
     


  • نویسنده: اصلاح طلبان

  • نظرات شما ( )

  • دلیل ردصلاحیت اصلاح طلبان (یکشنبه 86/11/7 ساعت 1:42 عصر)

    عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی گفت: متاسفانه اخبار رسیده حاکی از آن است که بسیاری از دوستان اصلاح طلب ما که اتفاقاً دارای سوابق روشن انقلابی بوده و همواره از یاران امام (ره) و ولایت فقیه بوده اند، در این مرحله توسط هیات های اجرائی مورد بی مهری قرار گرفته و صلاحیتشان تایید نشده است .

    به نقل ازپایگاه انتخاباتی اصلاح طلبان خانجانی افزود:«البته از دولت فعلی و عوامل اجرائی ایشان بیش از این انتظار نمی رفت،که یاران امام، مدافعان ولایت را از عرصه حذف نمایند. اما مطمئناً این افراد باید در آینده ای نه چندان دور پاسخگوی فرزندان خود باشند که به چه بهانه و توجیهی، وفادارترین افراد به آرمانهای انقلاب و اندیشه های امام راحل رابه بهانه عدم التزام به ولایت و یا عدم احراز صلاحیت، از مشارکت و خدمتگذاری برای اعتلای نام ایران اسلامی محروم کرده اند».

    این کاندیدای اصلاح طلب مجلس هشتم، با بیان اینکه شرایط پیش آمده، شرایط تلخی است گفت:« امیدوارم آقایان در شورای نگهبان و هیات های نظارت ، اشتباهات هیات اجرائی را جبران کرده و نگذارند اراده یک جریان خاص سیاسی بر روند بررسی صلاحیت ها تاثیر بگذارد، در پس این عملکرد هیات اجرائی فتنه ای وجود دارد، و عده ای سعی می کنند، عقده های شخصی و جناحی خود را علیه یاران و مدافعان امام و ولایت، از این طریق اعمال نمایند».
    خانجانی درباره وضعیت آن دسته از کاندیداهای شاخص که تاکنون عدم احراز صلاحیت یا رد صلاحیت آنها،اعلام شده است گفت: «آمار دقیقی در این خصوص وجود ندارد، اما آن چه که قطعی شده حذف تمامی نامزدهای اثرگذار و شاخص منتسب به اصلاح طلبان است، و به غیر چند تن از وزرای دولت های آقایان هاشمی و خاتمی مانند آقایان کلانتری، جهانگیری، عارف و حاجی و نیز آقای مجید انصاری بقیه کاندیداهای مطرح اصلاح طلب، در این مرحله حذف شدند، ضمن اینکه در شهرستانها هم این شرایط وجود دارد».

  • نویسنده: اصلاح طلبان

  • نظرات شما ( )

  • خاتمی: مهمترین شرط انتخابات یعنی رقابت منتفی است (شنبه 86/11/6 ساعت 11:0 عصر)

    اعضای ستاد ائتلاف اصلاح طلبان روز شنبه با سیدمحمد خاتمی دیدار و با ارائه گزارشی ازروند بررسی صلاحیت‌ها درهیات های اجرایی،ازاتفاقات پیش آمده ابراز گلایه و نگرانی کردند. سیدمحمد خاتمی در این دیدار گفت: هیات‌های اجرایی در این مرحله از انتخابات به تسویه عجیبی در نیروهای مومن، شایسته و دارای شانس پیروزی در انتخابات دست زدند. وی با بیان این‌که " پیش از این نیز نسبت به نوعی تنگ‌نظری و اقدام برای محروم کردن بسیاری ازنیروهای مومن مجرب و روشن از حضور در صحنه انتخابات هشدار دادم" افزود: اقدامات هیات‌های اجرایی نه تنها شامل نیروهای اصلاح‌طلب می‌شود، بلکه بسیاری از نیروهای مستقل و مجرب نیز تاکنون از امکان حضور در انتخابات محروم مانده‌اند. وی ادامه داد: در وضعیت فعلی نه تنها در اکثر حوزه‌ها امکان رقابت بین گروه‌ه‌های سیاسی وجود ندارد، بلکه وضعیت به گونه‌ای است که نیروه‌های مستقل هم امکان رقابت ندارند. بدین ترتیب مهم‌ترین شرط انتخابات خوب و ارزشمند یعنی رقابت منتفی شده، امری که یقینا مورد نظر مقامات عالی‌رتبه نظام نخواهد بود. خاتمی همچنین اظهار امید واری کرد: مسوولان برگزاری انتخابات با تجدید نظر در آن‌چه پیش آمده ، به سمت برگزاری انتخاباتی رقابتی و قابل قبول حرکت کنند تا خدای ناخواسته شاهد رفتاری نباشیم که به بخش مهمی از نیروهای ارزنده و بالاتر از آن به کل جامعه جفا شود. وی همچنین تاکید کرد: امیدوارم امکان شرکت همه جریانات و جناح‌های سیاسی معتقد به نظام ، ملت و کشور فراهم شود.

     

     

    رقابت سالم؟


  • نویسنده: اصلاح طلبان

  • نظرات شما ( )

  • خودداری فرمانداری بوشهر از ارائه مستندات ردصلاحیت شدگان بصورت مک (جمعه 86/11/5 ساعت 7:25 عصر)
    تعدادی از ردصلاحیت شدگان  از خودداری فرمانداری بوشهر از ارائه  دلایل و مستندات رد صلاحیت شان به صورت مکتوب انتقاد کردند.

    یکی از این افراد در گفتگو با خبرگزاری «خلیج فارس» گفت: صبح امروز به فرمانداری بوشهر جهت درخواست برای ارائه مستندات رد صلاحیت به صورت مکتوب و دفاع از اتهامات وارده مراجعه کردم، اما اعضای ستاد انتخابات از ارائه مکتوب دلایل رد صلاحیت خودداری نموده و تنها به برخی توضیحات کلی و مبهم آن هم به صورت شفاهی بسنده کردند.

    وی یاد آور شد: پس از تنظیم درخواست و با وجود پاراف فرماندار تنها به بیان موارد کلی رد صلاحیت آن هم به صورت شفاهی  اکتفا نموده و تلاش و اصرار ما برای بیان موارد جزیی این اتهامات راه به جایی نبرد.

    «مهرزاد رئیسی نژاد» یکی دیگر از رد صلاحیت شدگان  هشتمین دوره انتخابات مجلس درباره موارد کلی اتهامات خصوصا رد صلاحیت هایی که مبتنی بر بند 3 ماده 28 قانون انتخابات می باشد به خبرنگار ما گفت: فرمانداری تنها به گفتن برخی اتهامات آن هم به صورت کلی و مبهم اکتفا می کند و درباره حقوق قانونی رد صلاحیت شدگان خود را مسئول نمی داند...

     


  • نویسنده: اصلاح طلبان

  • نظرات شما ( )

  • جلسات اصلاح طلبان برای پیگیری ردصلاحیت ها (جمعه 86/11/5 ساعت 7:15 عصر)
    سخنگوی ستاد ائتلاف اصلاح طلبان گفت: جلساتی درخصوص پیگیری رد صلاحیت‌ها تشکیل شده و در عین حال بزرگان جبهه اصلاحات نیز در این زمینه فعال شده‌اند و انشاالله فعالیت آنها به ثمر خواهد نشست.

    عبدالله ناصری به ایسنا گفت: با توجه به گستردگی بی نظیر ردصلاحیت ها و نگرانی های جدی تری از آینده، رایزنی ها برای بر حذر داشتن دست اندرکاران از ادامه چنین روندی توسط بزرگان جبهه اصلاحات آغاز شده است؛ ضمن آنکه تمامی اصلاح طلبان رد صلاحیت شده که قریب به اتفاق آنها نیروهای شاخص اصلاح طلب را شامل می شوند اعتراض های خود را تا روز شنبه به هیات های نظارت ارایه خواهند کرد و به طور جدی پیگیر حقوق از دست رفته نه تنها خود، بلکه بخش اعظمی از جامعه ملی نیز هستند.

    او اظهارداشت: تقاضای ستاد ائتلاف اصلاح طلبان از ائمه جمعه این است که در خطبه های خود نسبت به موضوع رد صلاحیت ها عالمانه و هوشیارانه سخن بگویند.

    ناصری در ادامه با تاکید براین که تعداد قابل توجهی از چهره‌های شاخص اصلاح طلب که رد صلاحیت شده و یا صلاحیت آنها احراز نشده است به اتهام عدم التزام به اسلام و عدم حسن شهرت بوده است گفت: این نوع اتهامات درحالی وارد شده است که بسیاری از این چهره ها پیش از انقلاب جزو همراهان امام(ره) و بالطبع مخالف کسانی بودند که امروز داعیه برقراری حکومت اسلامی را به جای جمهوری اسلامی دارند. درعین حال این چهره ها پس از انقلاب منشا خدماتی در جبهه ، جنگ و سایر عرصه های مدیریتی کشور در سطوح عالی بوده اند.

    سخنگوی ستاد ائتلاف اصلاح طلبان در ادامه تاکید کرد: به زودی سابقه و زندگی نامه چهره های رد صلاحیت شده در کشور منتشر شده و به اطلاع عموم مردم خواهد رسید تا مردم خود قضاوت کنند که آیا این افراد را می توان مصداق غیرملتزم به اسلام و سوء شهرت اجتماعی قلمداد کرد یا خیر.

     

    ناصری


  • نویسنده: اصلاح طلبان

  • نظرات شما ( )

  • <   <<   6   7   8   9      >

    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    منتخبین مردم استان بوشهر
    [عناوین آرشیوشده]








  •  لینک ها
  • قلم نیوز
    دشتستان
    بمبک
    بوشهر نیوز
    شورای شهر بوشهر
    شیلات بوشهر
    اداره بندر و کشنیرانی بوشهر
    پارس جنوبی
    انتخابات مجلس
    بیرمی
    دیر
    سینیز
    بنا
    بوشهر فردا
    صدای بوشهر
    انتخاب هشتم در بوشهر
    ابوشهر
    گناوه آنلاین
    تاریخ بوشهر
    دلیران تنگستان
    سوک
    دیار
    لیمر
    نسیم جنوب
    هشتمین دوره انتخابات در بوشهر
    بوشهر اسپرت
    منطقه ویژه اقتصادی
    اخبار گناوه
    انتخابات مجلس هشتم
    گناوه امروز
    خورموج
    شهرداری بوشهر
    نصیر
    یاس
    خلیج فارس
    حامیان عدالت در مجلس هشتم
    تکلیف
    مند
    اتحاد جنوب
    فرمانداری گناوه
    حزب اعتماد ملی
    ایکاروس
    مجلس هشتم در سال 86
    بازدم
    عسلویه
    پیغام
    بمبک
    وزارت کشور
    سینیز
    اصولگرایان راستین در انتخابات هشتم






  •   مطالب بایگانی شده
  • زمستان 1386
    پاییز 1386