سفارش تبلیغ
صبا ویژن
   RSS  |   خانه |   پست الکترونیک
اوقات شرعی

زمستان 1386 - انتخابات مجلس هشتم در استان بوشهر

بوشهر (سه شنبه 86/12/21 ساعت 2:11 عصر)

 

 

میگلی نژاد

http://www.meigolinejad.ir

شکوهی

http://www.shokouhi.com/weblog

دادفر

http://www.dadfarr.blogfa.com

علیرضا یزاف

http://www.yazzaf.blogfa.com

شجاعی

http://www.ashojaei.com

آتشی

http://www.dratashi.blogspot.com

یونس قیصی زاده

http://www.younes47.com

شجاع

http://www.drshoja.blogfa.com

ماحوزی

http://mahoozi.blogfa.com

عبداله حاجیانی

http://www.hajiany.com

عبدالکریم جمیری

http://eatela.blogfa.com

راشدزاده
http://rashedzadeh.com


  • نویسنده: اصلاح طلبان

  • نظرات شما ( )

  • انتخابات بوشهر دیلم گناوه (جمعه 86/12/17 ساعت 5:51 عصر)

    اسامی نامزدهای تایید صلاحیت شده براساس ترتیب حروف الفبا در چهار حوزه انتخابیه استان بوشهر به شرح زیر اعلام شد.

     

    * حوزه انتخابیه "بوشهر ، گناوه و دیلم ":

    ?- ?ابوالفضل اکبرپور

    ? - ?عبدالله باغچه بان

    ? - ?بهمن بهزادی

    ? - ?عبدالله پرور

    ? - ?عبدالکریم جمیری

    ? - ?محمد کاظم حق شناس

    ? - ?احمد خواجه‌گیری

    ? - ?صفر دارابی

    ? - ?محمد شریعتی فر

    ? - ??حسن قاید زاده

    ? - ??علی کولیوند

    ? - ??سید کریم موسوی

    ? - ??سید حسن موسوی

    ? - ??غلامعلی میگلی نژاد

    ? - ??علی رضا یزاف

    --------------------------------------

    * حوزه انتخابیه " دشتستان" :

    ? - ?غلامرضا اسکندری

    ? - ?محمد رضا ایرج زاده

    ? - ?ایوب پاپری مقدم‌فرد

    ? - ?سید عبدالمجید شجاع

    ? - ?سید حجت علوی

    ? - ?یدالله قائدی

    ? - ?جوانشیر کدخداپور

    ? - ?سید مهدی مهدوی مرتضوی

    ?- ?مهدی یوسفی

    --------------------------------------

    * حوزه انتخابیه "دشتی و تنگستان ":

    ? - ?محمد آتیار

    ? - ?محمد مهدی ابراهیمی

    ? - ?سید محمد مهدی پورفاطمی

    ? - ?حیدر حیدری

    ? - ?عبدالصمد دولاح

    ? - ?عباس علوی نژاد

    ? - ?ماشاالله قطب الدینی

    ? - ?غلامرضا نادری زاده

    ? - ?داود نمازی

    --------------------------------------

    * حوزه انتخابیه " دیر، جم و کنگان ":

    ? - ?موسی احمدی

    ? - ?عسکر جلالیان

    ? - ?عبدالله حاجیانی

    ? - ?قیصر صالحی

    ? - ?علی کرمی

    ? - ?کامبیز یوسفی

     

    بوشهر


  • نویسنده: اصلاح طلبان

  • نظرات شما ( )

  • انتخابات مجلس: اصولگرایان رودر روی اصولگرایان؟ (یکشنبه 86/11/21 ساعت 5:33 عصر)

    در حالی که میدان رقابت‌های انتخاباتی بدون حضور بسیاری از چهره‌های شاخص اصلاح‌طلب کاملا در اختیار جناح راست قرار گرفته، اختلاف در میان اصولگرایان هر روز آشکارتر می‌شود. یکی از وجوه این اختلاف را می‌توان تقابل حامیان و منتقدان دولت قلمداد کرد. جبهه‌ی متحد اصولگرایان که قرار بود بیشترین گروه‌های این طیف را در بربگیرد با انتقادهای فراوانی روبروست که اغلب از سوی منتقدان اصولگرای دولت ابراز می‌شود. احمد توکلی در نامه به شورای نگهبان نوشته است: «برخی نمایندگان فعلی به دلیل مخالفت قانونی با بعضی سیاست‌ها یا عملکردهای دولت محترم رد صلاحیت (شده‌اند)».

    ظاهرا یکی از دغدغه‌های طیف‌های مختلف اصولگرا که از هم‌اکنون اکثریت مجلس آینده را در اختیار خود می‌بینند، تعیین ریاست آن است. علی لاریجانی دبیر پیشین شورای عالی امنیت ملی روز جمعه، ?? بهمن، پس از دیدار با تعدادی از مراجع تقلید قم تصمیم گرفت برای کسب یکی از کرسی‌های نمایندگی این شهر در انتخابات شرکت کند. گفته می‌شود، یکی از دلایل نامزدی لاریجانی از قم، وجود اختلاف در مورد سرلیستی فهرست اصولگرایان در تهران بوده که انتظار می‌رود ریاست مجلس آینده را برعهده داشته باشد. با حضور رئیس فعلی مجلس، غلامعلی حداد عادل در فهرست جبهه‌ی متحد، نامزدی لاریجانی از قم این مشکل را لااقل تا مشخص شدن نتایج انتخابات مسکوت می‌گذارد.

    علی دورانی، دبیر اجرایی جمعی که خود را "ائتلاف فراگیر اصولگرایان" می‌خواند، اعلام کرده، علی لاریجانی با نامزدی از شهر قم نیز "کاندیدای قطعی ما برای ریاست مجلس هشتم است." به این ترتیب لاریجانی که دلیل اصلی استعفای خود از دبیری شورای عالی امنیت ملی را اختلاف نظر با رئیس جمهور اعلام کرده بود، بیش از پیش موقعیت خود را به عنوان محور اصولگرایان منتقد دولت نهم تثبیت می‌کند. علی لاریجانی هفته‌ی گذشته انتقادهای صریحی نسبت به نحوه‌ی تنظیم فهرست جبهه‌ی متحد اصولگرایان ابراز کرده است. او با بیان این که "سهم‌خواهی و خودشیفتگی از موانع جدی بر سر راه وحدت و همگرایی" است، خواستار بازبینی فهرستی شده که به طور غیررسمی در رسانه‌ها انتشار یافت. این فهرست از سوی گروه‌های دیگر از جمله آبادگران جوان، ائتلاف حزب‌الله، اصولگرایان مستقل و شورای احزاب زنان اصولگرا نیز مورد انتقاد قرار گرفته که آن را محتاج تغییر می‌دانند و احتمال ارائه‌ی فهرستی جداگانه را منتفی نکرده‌اند.

     

     


  • نویسنده: اصلاح طلبان

  • نظرات شما ( )

  • تشبیه لیست جبهه متحد به دیگ آش! (یکشنبه 86/11/21 ساعت 5:30 عصر)

     

     

    دکتر علیرضا مرندی ،وزیر اسبق بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گزینه پیشنهادی علی لاریجانی برای حضور در فهرست جبهه متحد است .

    مرندی درباره فهرست اصولگرایان گفت که آنها مانند دیگ آش مرتباً فهرست را هم می زنند.

    مرندی افزود: ما که تا کنون متوجه نشده ایم چه اتفاقی رخ داده است.

    وی درباره حضور خود در فهرست اصولگرایان نیز گفت: صحبت هایی شده اما هنوز دقیق نمی دانم در فهرست هستم یا نه.

    دکتر مرندی افزود: باید ببینیم روزهای آینده چه اتفاقی می افتد ؛ من به توصیه آقای لاریجانی وارد عرصه های رقابت های انتخاباتی شدم وگرنه قصد حضور در این عرصه ها را نداشته ام.

    او معتقد است که اصولگرایان باید بتوانند یک حرف واحد را در انتخابات مجلس هشتم مطرح کنند.

    مرندی ، فوق تخصص اطفال دارد و در مطب شخصی اش در خیابان میرزای شیرازی تهران است،طبابت می کند.


  • نویسنده: اصلاح طلبان

  • نظرات شما ( )

  • اخبار جدید از تایید رد صلاحیت شده‌ها (یکشنبه 86/11/21 ساعت 5:29 عصر)

     

     

    قائم مقام ستاد ائتلاف اصلاح طلبان گفت: اطلاعاتی که اخیرا درباره تایید صلاحیت نامزدهای خود دریافت کرده‌ایم ، باعث دلگرمی و امیدواری اصلاح طلبان شده است.

    "حسین مرعشی" روز یکشنبه در گفت و گو ایرنا ، افزود: پیش از این عرصه رقابت برای ما فقط در حد سه استان بود ولی برمبنای اخباری که دریافت کرده‌ایم زمینه رقابت اصلاح‌طلبان در نیمی از کشور مهیا شده است.

    وی تصریح کرد: ما همچنان امیدوارانه منتظر اقدامات اصلاحی شورای نگهبان هستیم.

    همچنین یک منبع خبری اعلام کرد که صلاحیت تعداد دیگری از نمایندگان مجلس هفتم که پیشتر از سوی هیات‌های اجرایی و نظارت رد شده بود، روز شنبه از سوی شورای نگهبان تایید شد.

    به گزارش شهاب نیوز، رضا نوروز زاده، حسین آفریده، مهرانگیز مروتی، ابوالقاسم مختاری، سید حسن شجاعی کیاسری، علی دیرباز، سهیلا جلودارزاده، حسن مرادی، علی امامی راد و غلامحسین مظفری از جمله نمایندگان مجلس هفتم هستند که تایید صلاحیت آن‌ها از سوی شورای نگهبان روز شنبه اعلام گشت.

    شهاب نیوز عصر شنبه همچنین از تایید صلاحیت «نورالدین پیرموذن» و «ولی آذروش» دو تن از نمایندگان شهرستان اردبیل عضو فراکسیون اقلیت مجلس هفتم که پیشتر در هیات های اجرایی و نظارت استان احراز نشده بود؛ توسط شورای نگهبان خبر داد.

    بر اساس گزارش‌های غیر رسمی، صلاحیت اسدالله کیان ارثی، سید محسن ‌موسوی تبریزی، قدرت‌الله علیخانی و محمد علیخانی نیز به زودی تایید خواهد شد.

    سخنگوی شورای روزهای پنج شنبه و شنبه اعلام کرد که احتمال می‌دهد این شورا در بررسی‌های خود صلاحیت «تعداد زیادی» از افرادی که قبلاً توسط هیات‌های اجرایی و نظارت احراز نشده است را تایید کند. وی روز شنبه نیز ابراز امیدواری کرد که تا سوم اسفند اخبار خوبی به گوش برسد.

  • نویسنده: اصلاح طلبان

  • نظرات شما ( )

  • احمدی‌نژاد و پیگیری برخی ردصلاحیت‌ها (یکشنبه 86/11/21 ساعت 5:28 عصر)

     

    حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی پورمحمدی با اظهار امیدواری نسبت به این که فضای رقابتی مناسبی را در انتخابات خواهیم داشت، گفت که تلاش ما به‌ویژه درهیات‌های اجرایی این بوده است که بسیاری از کاندیداهایی را که اتفاقا نسبت به دولت موضع سرسختی هم داشته‌اند، تایید کنیم.

    به گزارش ایسنا، وزیر کشور در جمع خبرنگاران در پاسخ به این پرسش که فضای انتخابات آینده را به لحاظ رقابت بین احزاب و گروه‌ها چگونگی ارزیابی می‌کند گفت: فکر می‌کنم ان‌شاءالله فضای رقابتی مناسبی را در انتخابات خواهیم داشت؛ امیدوارم با تدابیری که شورای نگهبان اندیشیده است و بررسی‌های مجددی که در ارتباط با صلاحیت بسیاری از داوطلبان دارد و با تفسیر روانی که از قوانین دارند، امیدواریم صحنه رقابتی بسیار قوی‌تر و بهتر باشد.

    وی ادامه داد: ان‌شاءالله مردم ما با حضور قوی خود و انتخاب آگاهانه خود از میان کاندیداهای فراوانی که ان‌شاءالله حضور خواهند داشت، انتخاب خود را انجام دهند.

    پورمحمدی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه برخی معتقدند رقابت در انتخابات آینده درون‌جناحی است نه رقابت‌ میان جناح‌های مختلف گفت: این قضاوت‌ها عجولانه است؛ فکر می‌کنم زمینه‌ی رقابت انتخاباتی ان‌شاء الله کاملا باز خواهد بود؛ البته ما دغدغه‌های داریم قبلا هم مطرح کرده‌ایم و با دوستان در مجلس شورای اسلامی نیز در میان گذاشته‌ایم.

    وی با بیان این که برخی از قوانین ما شفاف نیست و امکان برداشت‌های سلیقه‌یی یا تفسیرهای سخت‌گیرانه را هم فراهم می‌کند تاکید کرد که باید قوانین شفاف‌تر شوند؛ در این صورت هم مجریان راحت‌ترند و هم ناظران. ما خود را در تنگنا احساس می‌کنیم، باید با مجلس بیشتر گفت‌وگو کنیم، آمادگی داریم.

    وی افزود: کارهای زیادی انجام داده‌ایم و مطالعات خوبی کرده‌ایم که قوانین‌مان شفاف‌تر باشد و چندان تفسیربردار نباشد که یک نفر تفسیر سخت‌گیرانه کند و دیگری تفسیری آسان ارائه دهد. این مساله همه را به زحمت می‌اندازد. ان‌شاءالله این مراحل را پشت سر بگذاریم، همه‌ مراتب آن نیازمند ارتقا و بهبودبخشی کیفی است. در مراتب مختلف از گام‌های اولیه تا مراحل نهایی و کامل نیاز به تکمیل و اصلاح داریم.

    پورمحمدی در پاسخ به این پرسش که چرا تا کنون آماری از بررسی صلاحیت‌ها ارائه نشده است گفت: کار شده و تلاش زیادی شده است. مشکلات زیادی هم وجود دارد، تعداد زیاد کاندیداها و دقتی که می‌خواهد صورت بگیرد، عملا ارائه آمار را به تاخیر می‌اندازد. به همین دلیل ما از مجلس درخواست وقت بیشتری کردیم، مشکل از قبل پیش‌بینی شده بود اما مجلس به هر حال موافقت نکرد. فکر می‌کنم ما در نهایت ناچار هستیم در ابعاد مختلف امکان اجرای بهتر انتخابات را تدبیر کنیم و از مجلس محترم و نهادهای قانونگذاری کمک بیشتری بگیریم تا انتخابات در شکل باز هم به صورت برجسته‌تر ارائه شود.

    پورمحمدی گفت: قضاوت من این است که در کشور ما الحمدالله انتخابات در شکل خوبی در دوره‌های مختلف تا کنون برگزار شده است. سلامت آن بسیار بالا بوده و قوانین انتخاباتی ما قوانین قوی است اما به هرحال باز هم پیچیدگی‌هایی دارد؛ ما نیازمند اصلاحات بیشتری در قوانین هستیم.

    وزیر کشور همچنین در ادامه در خصوص تهمیدات امنیتی وزارت کشور برای برگزاری انتخابات با توجه به معرفی معاون امنیتی انتظامی به تازگی گفت: کارهای امنیتی ما متکی به معاونمان نبوده است؛ حوزه‌های خاص خود هر کدام زحمات خود را کشیده‌اند، برنامه‌ها و کمیته‌های امنیتی را تدارک دیده‌اند. خوشبختانه جلسات دیگری داشته‌اند، تجارب قبلی نیز داریم و امیدواریم با کمترین عارضه امنیتی، انتخابات به سلامت برگزار شود.

    خبرنگاری درباره نامه‌ی احمد توکلی به احمدی‌نژاد مبنی بر اینکه برخی از کاندیداها به دلیل مخالفت با سیاست‌های دولت ردصلاحیت شده‌اند و ارزیابی وزیر کشور سوال کرد.

    پورمحمدی پاسخ داد: این قضاوت ناکافی است؛ اگر ایشان اطلاعات بیشتری داشتند، مشاهده می‌فرمودند که تلاش ما به‌ویژه درهیات‌های اجرایی این بوده است که بسیاری از کاندیداهایی را که اتفاقا نسبت به دولت موضع سرسختی هم داشته‌اند، تاییدشان کنیم؛ حتی در شورای نگهبان نیز آن را منتقل کردیم، حتی آقای رییس جمهور در مورد برخی از افراد شخصا پیگیری کردند و گفتند مگر این نیست که آنها به ما انتقادات زیادی می‌کنند اما ما دلیل بر رد آنها نمی‌بینیم مگر آنکه دلایل دیگری وجود داشته باشد که موارد آن را منتقل کردیم.

    وی افزود: تفاسیر گوناگونی هست؛ انتخابات نیز عرصه‌ی بسیار وسیع و گسترده‌ای است و خواه‌ناخواه قضاوت‌های مختلفی وجود دارد.

    پورمحمدی همچنین گفت: مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی این بود که ملت ما خود را یافت و آن گوهر استثنایی که در طول قرن‌ها در درون خود حفظ کرده بود را بروز داد و آن، ایمان عمیق خود و استعدادها و کرامت‌ها و والایی‌های انسانی و دینی و تاریخی‌اش بود که همه‌ی آنها را یک جا در انقلاب بروز داد و می‌توان گفت ملت ما در انقلاب زندگی طیب و پاک به تعبیر قرآن حیات طیب را به دست آورد.

    وزیر کشور اظهار داشت: ملت ما نشان داده است که آنچه انقلاب از قدرت، پیشرفت، عزت و اعتبار دارد، ناشی از اوست؛ هر آنچه داریم از ملت داریم و ملت می‌داند که این میراث را باید خود حفظ کند و هر قدمی هم که می‌خواهیم برداریم و هر حرکتی که می‌خواهیم آن را به نتیجه برسانیم و هر دسیسه و توطئه‌ای که بخواهیم آن را دفع کنیم و هر پیامی که مملکت بخواهد به دشمن بدهد، خود ملت باید پیش‌قدم شود و خالق صحنه‌ها شود.

    وی گفت: از روز اول انقلاب، ملت خود همه‌ی پیروزی‌ها را خلق کرده است و انقلاب و جنگ و پس از آن را پیش برده است؛ امروز ملت ماست که همه‌ی صحنه‌ها را تثبیت می‌کند و در 22 بهمن و 24 اسفند نشان خواهد داد که اوست تصمیم‌گیر و تعیین کننده و کسی که سرنوشت خود را رقم خواهد زد.


  • نویسنده: اصلاح طلبان

  • نظرات شما ( )

  • هشدار خاتمی نسبت به تشدید روند رد صلا حیت ها (یکشنبه 86/11/21 ساعت 5:20 عصر)

    رئیس جمهور سابق کشورمان نسبت به آن چه آن را <از پیش تعیین شدن جهت رای مردم> می‌نامید، هشدار داد. ‌ ‌به گزارش ایسنا، سید محمد خاتمی در حاشیه مراسم یادبود احمد بورقانی، ردصلاحیت‌ها در هیات‌های اجرایی را <فاجعه‌ای> دانست که در مرحله دوم و در هیات‌های نظارت، سنگین‌تر شده است. ‌ ‌وی افـزود: <ایـنکه صلاحیت عده‌ای از انسان‌های صالح و مسلمان رد شود مشکل است، اما مشکل و تاسف بزرگتر، روند و جریانی است که معتقدم انقلاب، نظام، وجاهت و مصلحت جامعه را در معرض تهدید قرار می‌دهد. امیدوارم جلوی این روند گرفته شود تا بیش از این مشکل برای ابراز رای مردم ایجاد نشود.> ‌ ‌خاتمی در ادامه با دعوت از بزرگان انقلاب و جامعه نسبت به ابراز نگرانی در مقابل این روند گفت: <این انتخابات یک مرحله است، اما اگر این روند جا بیفتد بسیار خطرناک است و من متاثرم. ما باید از ارزش‌های اصـیــل انـقلابمـان کـه مهـم‌تـریـن آن انتخابات و حضور مردم در عرصه بدون تـنـگ نظری و برخورد سلیقه‌ای است پاسداری کنیم.> ‌ ‌وی در پایان تصریح کرد: <ما همیشه خواستار انتخاباتی پرشور و مشارکت و حضور مردم در صحنه هستیم.> ‌ ‌کروبی نیز در حاشیه این مراسم در پاسخ به پرسشی درباره علت انصراف محمدرضا عارف از کاندیداتوری در انتخابات مجلس گفت: <ایشان خود صلاح دانستند.> ‌ ‌وی همچنین درباره شرکت کردن یـا نـکـردن اصـلاح طلـبـان در انـتـخابات به خبرنگاران پاسخ داد: < من معتقدم در حدی که قابل قبول است باید بایستیم و مشکلات را حل کنیم

     

     


  • نویسنده: اصلاح طلبان

  • نظرات شما ( )

  • توصیه های ماهواره ای برای انتخابات مجلس (یکشنبه 86/11/21 ساعت 5:19 عصر)

     

     

    گنجی خواستار  آن شد تا در انتخابات آتی مجلس، تنها به زنان رای داده شود.
    به گزارش البرز  وی در ادامه سلسله برنامه های "کمیته نافرمانی های مدنی" وابسته به "جنبش آزادی خواهان ایران" که در هفده قسمت از شبکه تلویزیونی "پارس" در حال پخش  در خصوص چگونگی نافرمانی مدنی مردم، در هنگام شرکت در انتخابات، گفتگو کرد.
    وی با بیان این که انتخابات قادر است این موقعیت را برای جنبش آزادی خواهی ایجاد کند تا قدرت خودش را نشان بدهد، مدعی شد: چون در ایران علیه زنان تبعیض وجود دارد و آنها از حقوق خود در بسیاری موارد محروم هستند، شاید انتخابات موقعیتی باشد که تنها به کاندیداهای زن رای بدهید و این کار شما نشان دهنده ضدیت با رژیم  خواهد بود نه حمایت از کاندیدای زنی که طرفدار حکومت است و اگر شما بتوانید چنین تصمیمی بگیرید و نیروی خود را به نمایش بگذارید کار بزرگی کرده اید
    وی افزود: اگر مخالفان مجبورندکه در انتخابات شرکت کنند فقط به زنان رای بدهند حتی اگر آنها جزو خواهران زینب باشند.
    جبورندکه در انتخابات شرکت کنند فقط به زنان رای بدهند حتی اگر آنها جزو خواهران زینب باشند.

  • نویسنده: اصلاح طلبان

  • نظرات شما ( )

  • تائید صلاحیت برخی اعضای اعتماد ملی (یکشنبه 86/11/21 ساعت 5:17 عصر)

     

     

    کروبی از تائید صلاحیت برخی از اعضای رد صلاحیت شده حزب اعتماد ملی خبر داد.
    به گزارش البرز دبیر کل حزب اعتماد ملی گفت : معاون پارلمانی وزارت کشور در تماس با اسماعیل گرامی مقدم  سخنگوی حزب ،‌از تایید صلاحیت برخی اعضای رد صلاحیت شده حزب اعتماد ملی در هیاتهای نظارت خبر داده است.
    حجت الاسلام و المسلمین مهدی کروبی  افزود: سید رضا نوروز زاده نماینده مردم اسفراین و از موسسان حزب اعتماد ملی ، یکی از این افراد است که صلاحیتش در هیات نظارت تایید شد.
    وی گفت : همچنین صلاحیت خانم مهرانگیز مروتی نماینده مردم خلخال و عضو هیات مرکزی حزب اعتماد ملی تایید شد.
    دبیرکل حزب اعتماد ملی همچنین از تایید صلاحیت آفریده در هیات های نظارت استانی شورای نگهبان خبرداد و افزود : وی اگر چه عضو رسمی حزب اعتماد ملی نیست اما نام وی در فهرست انتخاباتی ما قرار دارد.
     
     


  • نویسنده: اصلاح طلبان

  • نظرات شما ( )

  • الهام، مسوولیت ردصلا‌حیت‌ها را از دوش دولت برداشت (پنج شنبه 86/11/18 ساعت 8:25 صبح)

     

    مسوولیت ردصلا‌حیت‌های انتخابات هشتمین دوره مجلس شورای اسلا‌می را گویا هیچکس حاضر نیست برعهده بگیرد. سخنگوی دولت نیز دیروز در نشست مطبوعاتی سعی کرد با غیردولتی خواندن هیات‌های نظارت مسوولیت ردصلا‌حیت مخالفان دولت را از دوش دولت بردارد.

    این عضو شورای نگهبان البته در عین حال مواردی را برای ردصلا‌حیت‌ها مطرح کرد.الهام تلا‌ش کرد ردصلا‌حیت نمایندگان اداور گذشته مجلس را به موضوع مدرک تحصیلی نسبت دهد و گفت: این نکته را باید در نظر داشت که این دوره‌مجلس شورای اسلا‌می ضوابط مدرک و تحصیل تغییر یافته است و این امر می‌تواند موجب تغییر صلا‌حیت در افرادی باشد که سابقه نمایندگی داشته‌اند.سخنگوی دولت درباره‌ ردصلا‌حیت برخی افراد که دارای سوابق انقلا‌بی و یا مسوولیت‌های حساس در نظام جمهوری اسلا‌می هستند، فرآیند تایید صلا‌حیت در قانون را یادآور شد و با بیان اینکه هیات‌های اجرایی و یا نظارت و شورای نگهبان همگی غیردولتی و منتخب مردم هستند، گفت: من در اینجا به عنوان سخنگوی دولت فارغ از توضیح در این باره هستم. موضع دولت دفاع و حمایت از قانون است. ‌ وی درباره‌بحث صلا‌حیت‌ها گفت: گاهی قانون به سابقه‌معمولا‌ کیفری توجه می‌کند که می‌تواند فردی را برای مدتی مشخص که در حکم قضایی آمده، از حقوق اجتماعی مانند حق استخدام، روزنامه‌نگاری و یا حق سیاسی محروم کند. در این صورت فرد تا زمان مقرر حق ورود در این حوزه‌ها را ندارد و پس از اتمام آن زمان به صورت طبیعی و بدون حکم جدید صاحب تمام این حقوق خواهد شد. 


  • نویسنده: اصلاح طلبان

  • نظرات شما ( )

  •    1   2   3   4   5   >>   >

    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    منتخبین مردم استان بوشهر
    [عناوین آرشیوشده]








  •  لینک ها
  • قلم نیوز
    دشتستان
    بمبک
    بوشهر نیوز
    شورای شهر بوشهر
    شیلات بوشهر
    اداره بندر و کشنیرانی بوشهر
    پارس جنوبی
    انتخابات مجلس
    بیرمی
    دیر
    سینیز
    بنا
    بوشهر فردا
    صدای بوشهر
    انتخاب هشتم در بوشهر
    ابوشهر
    گناوه آنلاین
    تاریخ بوشهر
    دلیران تنگستان
    سوک
    دیار
    لیمر
    نسیم جنوب
    هشتمین دوره انتخابات در بوشهر
    بوشهر اسپرت
    منطقه ویژه اقتصادی
    اخبار گناوه
    انتخابات مجلس هشتم
    گناوه امروز
    خورموج
    شهرداری بوشهر
    نصیر
    یاس
    خلیج فارس
    حامیان عدالت در مجلس هشتم
    تکلیف
    مند
    اتحاد جنوب
    فرمانداری گناوه
    حزب اعتماد ملی
    ایکاروس
    مجلس هشتم در سال 86
    بازدم
    عسلویه
    پیغام
    بمبک
    وزارت کشور
    سینیز
    اصولگرایان راستین در انتخابات هشتم






  •   مطالب بایگانی شده
  • زمستان 1386
    پاییز 1386