سفارش تبلیغ
صبا ویژن
   RSS  |   خانه |   پست الکترونیک
اوقات شرعی

زمستان 1386 - انتخابات مجلس هشتم در استان بوشهر

رییس سازمان ملی جوانان بوشهر: حضور درانتخابات به عنوان تکلیف تلق (سه شنبه 86/11/16 ساعت 8:14 عصر)

 

 

رییس سازمان ملی جوانان استان بوشهر گفت:اگر نگاه به انتخابات به عنوان تکلیف در جامعه تلقی شود، باعث حضور میلیونی مردم در پای صندوق‌های رای می شود.

حجت‌الاسلام عباس ابراهیمی سه‌شنبه در گفت و گو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: حضور پرشور، آگاهانه و بدور ازهیاهوی جناحی وسیاسی مردم در هشتمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی پایه‌های نظام را تثبیت می‌کند.

وی اظهارداشت: باید با رعایت اصول دینی آگاهی‌های لازم رادر مورد انتخاب افراد صالح به مردم بدهیم تا مردم نیز باآگاهی فرد مورد نظر را انتخاب کنند.

ابراهیمی با بیان اینکه انتخابات عرصه امتحان و آزمایش است، گفت: همه افراد باید نسبت به فتنه‌ها و شایعه پراکنی دشمنان نظام، آگاه باشند تا ناخواسته اسیر یاوه گویی نشوند.

وی باتاکید براینکه انتخابات مایه‌تقویت کشور می‌شود گفت:نباید به دشمنان اجازه داد که با فتنه‌انگیزی خود اتحاد و انسجام اسلامی مردم را برهم زنند.

رییس سازمان ملی جوانان استان بوشهر افزود:اگرعملکرد ما باعث ایجاد تنش و اختلاف افکنی شود نشانگر این است که از اصول خود فاصله گرفتیم و این امر باعث نفوذ دشمنان درجامعه و ازبین بردن اتحاد و همبستگی مردم می‌شود.

وی درخصوص جوانان گفت: نسل سوم انقلاب به دلیل اینکه انقلاب را درک نکرده باید با ارزش‌های انقلاب آشنا شود.

ابراهیمی بابیان اینکه? ???درصد جمعیت استان بوشهر راجوانان تشکیل می‌دهند افزود: حضور و موجودیت هر جامعه‌ای منوط به جوانان آن جامعه است که با درک صحیح جوانان از ارزش‌های انقلاب، زمینه حضور آنان در پای صندوق‌های رای نیز فراهم می‌شود.

وی بیان کرد:واقع گرایی، صداقت، اعتقاد کاندیداها به جوهره دینی و علاقه به فرهنگ‌ها وباورهای ایرانی از جمله خصوصیات جوانان است که توجه به این خصوصیات تاثیر زیادی در حضور جوانان دارد.

ابراهیمی گفت:حضور جوانان در انتخابات بسیاری از معادلات دشمنان را برهم می زند و مسوولیت نمایندگان را بیشتر می‌کند.

وی وظایف نمایندگان را پاسداری از حریم اسلام، نگهبانی از دستاوردهای انقلاب و مبانی جمهوری اسلامی، امانت داری، تعهد و تقوا، پایبندی به استقلال و اعتلای کشور، تقدم مسایل مردم و نظام بر منافع فردی و گروهی و داشتن انگیزه خدمت رسانی به ملت ذکر کرد


  • نویسنده: اصلاح طلبان

  • نظرات شما ( )

  • تمدید مهلت اعلام شکایت ردصلاحیت‌شدگان (سه شنبه 86/11/16 ساعت 8:12 عصر)

    images/20080205/vote.jpg

     

     مهلت اعلام شکایت داوطلبان انتخابات مجلس که صلاحیت‌شان به تایید هیات‌های نظارت نرسیده ، یک روز تمدید شد و ردصلاحیت‌شدگان تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه می‌توانند به شکایت اقدام کنند.
    به گزارش ایسنا، تمدید فرصت شکایت ردصلاحیت‌شدگان در پی تاخیر به‌وجود آمده در اعلام نتایج بررسی صلاحیت‌ها بوده است و این افراد می‌توانند تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه به هیأت‌های استانی شورای نگهبان یا ورزشگاه شهید حیدرنیا تهران مراجعه کنند.
    بنا بر اعلام مسوولان وزارت کشور، ارسال نتایج بررسی صلاحیت‌ها به فرمانداری‌ها از عصر اولین روز اخذ شکایت آغاز شده بود و بیشتر داوطلبان عملا روز اول شکایت را از دست داده بودند.
    براساس زمان‌بندی اعلام شده، ردصلاحیت‌شدگان توسط هیات‌های نظارت استان یا کسانی که صلاحیت آنها احراز نشده، روزهای 14 ، 15 و 16 بهمن ماه برای ارایه شکایت از نتایج بررسی صلاحیت‌ها در هیات‌های نظارت استان فرصت داشتند که این فرصت تا فردا تمدید شد.
    در محل اخذ شکایات، مکان‌های جداگانه‌ای برای تمام استان‌های کشور پیش‌بینی شده است و مراجعه‌کنندگان از سراسر کشور با حضور در محل، اقدام به ارایه شکایت می‌کنند.
    علی‌رغم تاخیر صورت گرفته در ارایه نتایج بررسی صلاحیت‌ها از سوی هیات نظارت به فرمانداری‌ها، توضیحی در رابطه با علت این تاخیر ارایه نشده است.

     


  • نویسنده: اصلاح طلبان

  • نظرات شما ( )

  • 9 اسفند آخرین مهلت برای تغییر حوزه انتخابیه داوطلبان مجلس (سه شنبه 86/11/16 ساعت 8:6 عصر)
    رئیس ستاد مرکزی بازرسی انتخابات مجلس هشتم گفت: داوطلبان مجلس هشتم تا 15 روز قبل از اخذ رای امکان تغییر حوزه انتخابیه دارند و بر این اساس آخرین مهلت برای تغییر حوزه انتخابیه کاندیداهای مجلس هشتم 9 اسفند است.

    به گزارش خبرنگار مهر، موسی پور در ادامه نشست خبری خود با خبرنگاران اظهار داشت: کار بررسی صلاحیت داوطلبان مجلس هشتم در هیئت های اجرایی و نظارت پایان یافته و نتایج بررسی صلاحیت ها به داوطلبان نمایندگی مجلس اعلام خواهد‌شد.

    وی افزود: بر اساس ماده 43 آیین نامه اجرایی قانون انتخابات مجلس، کلیه داوطلبانی که صلاحیت آنان در هیئت های اجرایی تایید و در هیئت های نظارت رد شده و یا برعکس، از زمان اعلام و ابلاغ نتایج توسط هیئت های نظارت به مدت 24 ساعت فرصت دارند به هیئت نظارت استان یا شورای نگهبان اعتراض کنند.

    موسی پور ادامه داد: داوطلبان می توانند شکایات خود را به صورت کتبی و بر اساس قانون به مراکز مربوطه ارائه کنند و شورای نگهبان نیز طبق قانون به مدت 20 روز فرصت بررسی شکایات این داوطلبان را دارد و این فرصت سوم اسفند به پایان خواهد رسید و اسامی نمایندگان تایید و یا رد صلاحیت شده که اعتراض کرده بودند به وزارت کشور اعلام می شود.

    رئیس ستاد مرکزی بازرسی انتخابات خاطر نشان کرد: فرصت دیگری به مدت سه روز برای داوطلبان به منظور اعتراض مجدد اعلام شده که داوطلبان می توانند از روز چهارم تا ششم اسفند ماه رد صلاحیت خود را به شورای نگهبان شکایت کنند و شورای نگهبان نیز 7 روز فرصت بررسی دارد که نهایتا روز 13 اسفند این فرصت به پایان می رسد و اسامی قطعی نمایندگان مجلس هشتم اعلام خواهد شد.

    وی گفت: 14 اسفند اسامی به حوزه های انتخابیه و فرمانداری های مراکز استان ها ارسال خواهد شد و روز 15 اسفند هم اسامی از سوی حوزه های انتخابیه اعلام می شود.

    موسی پور خاطر نشان کرد: داوطلبانی که توسط هیئت های نظارت رد صلاحیت شده اند هنوز دو مرحله فرصت برای رسیدگی مجدد در اختیار دارند بنابراین کار بررسی صلاحیت ها هنوز ادامه دارد و امیدواریم تعداد تایید شدگان افزایش یابد.

    رئیس ستاد مرکزی بازرسی انتخابات تصریح کرد: هیئت های نظارت و اجرایی به دور از گرایش های سیاسی و حزبی ومطابق با قانون به بررسی صلاحیت ها پرداخته اند اما گاهی اوقات ابهام در قانون موجب رد صلاحیت برخی کاندیداها درانتخابات شده است.

    وی ادامه داد: ابهاماتی مانند سوابق تحصیلی یا معادل آن و یا مدت سابقه کار کارشناسی باعث رد صلاحیت برخی از کاندیداها شده و این شبهه وجود داشت که سابقه کاراجرایی باید پس از اخذ مدرک لیسانس باشد که این موضوع مجددا مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

    موسی پور اظهار امیدواری کرد: انتخابات 24 اسفند با حضور تمامی گرایش های انتخاباتی، به صورت رقابتی، پرشور و حداکثری برگزار شود.

    رئیس ستاد مرکزی بازرسی انتخابات همچنین به داوطلبانی که صلاحیت آنان در انتخابات تایید شده است، توصیه کرد: این داوطلبان بر اساس قانون انتخابات مجلس اجازه دارند برای یک بار حوزه انتخابی خود را تغییر دهند.

    وی توضیح داد: بر اساس مصوبه 1382 مجلس، این دسته از داوطلبان باید درخواست تغییر حوزه انتخابیه خود را کتبا به وزارت کشور یا حوزه ای که در آن ثبت نام کرده اند ارایه کنند تا یک نسخه از مدارک داوطلب به حوزه مقصد ارسال شود.

    موسی پور خاطر نشان کرد: بر اساس بند "5" ماده "28" و "29" قانون انتخابات صلاحیت داوطلب مجددا در حوزه جدید مورد بررسی قرار خواهد گرفت تا حوزه جدید هم از حسن شهرت داوطلب آگاهی یابد و یا شامل استعفا نباشد.

    رئیس ستاد مرکزی بازرسی انتخابات تصریح کرد: هیئت اجرایی حوزه انتخابیه جدید به مدت 2 روز فرصت بررسی صلاحیت داوطلب را دارد و نتیجه را پس از این مدت به هیئت نظارت استان ارایه خواهد کرد و هیئت نظارت استان نیز به مدت 2 روز صلاحیت داوطلب مورد نظر را بررسی می کند و چنانچه داوطلب در آن حوزه مورد تایید قرار گرفت می تواند فعالیت انتخاباتی خود را همزمان با آغاز تبلیغات که از 16 اسفند است آغاز کند در غیر این صورت داوطلبان می توانند به حوزه انتخابیه قبلی خود برای حضور در انتخابات باز گردند.

    وی خاطر نشان کرد: داوطلبانی که صلاحیت آنان مورد تایید قرار گرفته است حتما به مواد قانونی در خصوص تبلیغات توجه داشته باشند چرا که هر گونه تبلیغات انتخاباتی تا 16 اسفند ممنوع و هر گونه تخلفی دیده شود به شعب رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در استان ها ارجاع خواهد شد.


  • نویسنده: اصلاح طلبان

  • نظرات شما ( )

  • احراز صلاحیت از منظر حقوقى- فقهى (سه شنبه 86/11/16 ساعت 8:3 عصر)

     

     

    ?- «اصل برائت» از اصول عملیه است. اصل عملى عبارت است از قاعده اى که به هنگام شک در تکلیف (حکم واقعى) یا مکلف به (موضوع) بدان عمل مى شود. یگانه مجراى اصل برائت «شک در تکلیف» مى باشد. شرط اجرا و تمسک به هر یک از اصول عملیه جست وجو براى پى بردن به حکم واقعى و یأس از کشف آن است به عبارت دیگر اصول عملیه در طول این جست وجو هستند. چرا که «الاصل دلیل من حیث لا دلیل له» یعنى اصل در جایى دلالت دارد که دلیل و نصى نباشد. بنابراین جست وجو از واقع امر واجب و لازم است. قلمرو اعمال اصل برائت حوزه تکالیف مى باشد و با حدوث شبهات حکمیه یا موضوعیه براى خروج از حیرت و شک بدان عمل مى شود. پس اصل برائت دلالت بر آن مى کند که در جایى که مکلف شک دارد تکلیفى حکما یا موضوعا ذمه او را مشغول کرده است یا خیر پس از فحس و یأس، اصل برائت را جارى کرده و ذمه خود را برى مى سازد؛ التزام به این حکم ظاهرى مسئولیت مکلف را نسبت به حکم واقعى مرتفع مى سازد. بنابراین قلمرو اعمال اصل برائت «تکالیف» است نه حقوق. بنابراین در بررسى صلاحیت افراد اصل برائت جریان نخواهد داشت. حق و تکلیف هر دو عناوین حدوثى هستند که مى بایست وجودشان اثبات شود و هنگام شک در وجود هریک از آنها اصل بر عدم وجودشان است.
    ?- اصل سى و هفتم قانون اساسى مقرر داشته است: «اصل برائت است و هیچ کس از نظر قانون مجرم شناخته نمى شود مگر این که جرم او در دادگاه صالح ثابت گردد.» لفظ برائت مورد استعمال در این اصل به دلیل ابهام موجود در آن نیازمند تفسیر است. اول آن که برائت در این اصل در معناى لفظى و عرفى خود استعمال شده است و از آن اراده معناى اصطلاحى نشده، به خصوص آن که قاعده «حکیم بودن قانونگذار» اقتضا مى کند مقنن از تشریع امور ناصحیح مبرى باشد و جعل اصل برائت در معناى اصولى خود که پیش از این بدان اشاره شد در اینجا موضوعیتى نمى تواند داشته باشد؛ برائت در اینجا به معناى پاکى ذمه و عدم اشتغال مى باشد. دوم آن که برائت مورد پذیرش در حقوق کیفرى که این تنصیص قانون اساسى نیز ناظر به آن است یک «اماره تقنینى» مى باشد نه یک اصل که مجراى آن حالت شک باشد. یعنى قانونگذار به نحو عموم چنین اعتبار کرده است که هیچ فردى مجرم نیست مگر آن که جرم او ثابت شده باشد و این گزاره را «اماره» قرار داده است که مى توان از آن به اصل قانونى بودن جرم و مجرمیت یاد کرد. به عبارت دیگر اماره برائت در این معنا منطبق با مفهوم اصل عدم است و قانونگذار به واقع در مقام بیان اصل عدم مجرمیت افراد است تا بار اثبات مجرمیت بر عهده مدعى قرار بگیرد نه مدعى علیه. بنابراین اصل سى و هفتم قانون اساسى منصرف به مسائل حقوق کیفرى و مؤید «اصل قانونى بودن» در این حوزه است. بنابراین اصل برائت مندرج در قانون اساسى ناظر به حوزه مسئولیت اعم از مدنى و کیفرى مى باشد و موضوع صلاحیت داوطلبان به طور حتم منصرف از آن مى باشد. برعکس اگر بخواهیم اصل برائت در معنایى که در قانون اساسى استعمال شده است را در حوزه بررسى صلاحیت افراد جارى بدانیم مى بایست ذمه همه داوطلبان را از صلاحیت انتخاب شدن برى بدانیم که این تحصیل همان مدعاى ماست یعنى لزوم احراز صلاحیت.
    ?- یکى از احکام عقلى اصل عدم است که دلالت بر آن دارد که جز ذات اقدس الهى همه امور حادث بوده و مسبوق به عدم مى باشند. بنابراین اصل بر عدم وجود و حدوث شىء بوده و اثبات شىء نیازمند اثبات و احراز است برخلاف معدوم بودن آن که نیاز به دلیل ندارد چرا که موافق با اصل است. گستره اصل عدم عام و مطلق است و شامل تمامى مستحدثات مى گردد. بر همین اساس اشاره شد که یکى از مستندات اصل برائت در اصول و حقوق هر دو اصل عدم مى باشد. در موضوع مورد بحث نیز اصل، بر عدم صلاحیت یا وجود حق استیفاى حق اتنخاب شدن براى نمایندگى مجلس است؛ البته با تصریح قانون به اشتراط ضوابطى جهت انتخاب شدن، نوبت به عمل به این اصل نمى رسد. از سوى دیگر اصل بر عدم وجود شرایط قانونى یا به عبارتى صلاحیت قانونى افراد براى انتخاب شدن است که همین امر لزوم احراز شرایط را ایجاب مى کند. به عبارت دیگر هم اصل وجود حق انتخاب شدن به طور نوعى و هم واجد شرایط بودن براى آن بنابر اصل عدم نیازمند احراز مى باشد. قانونگذار تأیید اولیه صلاحیت افراد را در اختیار هیأت هاى اجرایى قرار داده است که این کار را از طریق استعلام از مراجع چهارگانه که در قانون احصا شده است و انجام بررسى هاى محلى (ماده ??) انجام مى دهند و سپس نتیجه را جهت تصویب و تأیید به شوراى نگهبان ارسال مى دارند. لازم به ذکر است مراجع چهارگانه تنها مکلف به بررسى سوابق داوطلبان در چارچوب استعلامات صورت گرفته هستند و مدخلیتى در تأیید یا رد صلاحیت افراد بالاستقلال ندارند. در این جا اگر استعلام از مراجع قانونى جهت احراز صلاحیت داوطلب از جهت فقدان شرایط سلبى باشد. مانند محکومیت ها یا سوابق موجب محرومیت از حق نمایندگى مصرح در ماده ?? قانون انتخابات مجلس و پاسخ استعلامات به فقدان این موارد باشد اگر در وجود آنها شک حادث شد مى بایست اصل را برعدم آنها گذاشت. اما این اصل تخلف پذیر است و اگر در نتیجه جست وجوى از واقع که هیأت هاى اجرایى و نظارتى قانوناً مجاز و حتى مکلف به آن هستند برخلاف استعلامات صورت گرفته باشد مى بایست براساس آن اقدام کرد.
    ?- اثبات شىء نیازمند دلیل است و بر این اساس داوطلبان نمایندگى مى بایست مدارکى دال بر واجد شرایط بودن ارائه کنند و به عبارت آخرى بار اثبات صلاحیت بر عهده ایشان است چرا که در مقام مدعى قرار دارند. از سوى دیگر نفى شىء (برخلاف عدم شىء) نیز نیازمند اثبات و دلیل است، بنابراین اگر درتأیید صلاحیت نفى اى صورت بگیرد اعم از این که موضوع این نفى اظهارات و مدارک ارائه شده از سوى داوطلب یا نتایج استعلامى باشد، مقام نافى مى بایست این نفى را اثبات کند و مستند سازد بر همین اساس است که تبصره ماده ?? قانون انتخابات مجلس تصریح دارد که «رد صلاحیت داوطلبان نمایندگى مجلس شوراى اسلامى باید مستند به قانون و بر اساس مدارک و اسناد معتبر باشد.» بنابراین «صلاحیت» نمایندگان به عنوان یک امر وجودى از حیث اثبات و نفى نیازمند اثبات و احراز است و این خصیصه ذاتى تمام امور ممکن الوجود است که اثبات و انتفاى آنها ممکن، لیکن دلیل بردار است.
    ?- در آخر آن که داوطلبان انتخاب شدن براى نمایندگى مجلس در مقام مدعى وجود شرایط قانونى انتخاب شدن قرار دارند. بنابراین بر ایشان است که صلاحیت خود را براى مراجع تأیید کننده صلاحیت احراز و اثبات نمایند. اصل برائت در موضوع بررسى صلاحیت داوطلبان هیچ کاربرد و موضوعیتى ندارد و منصرف از آن است؛ هرچند که نفى ادعاى صلاحیت نیز نیازمند اثبات و دلیل است. بطلان ادعاى جریان اصل برائت در بررسى صلاحیت داوطلبان نمایندگى مجلس آنقدر آشکار و مبرهن است که طرح آن نمى تواند دلیلى جز فقر دانش حقوقى داعیه داران آن داشته باشد. نتیجه آن که استدلال شوراى نگهبان منطبق با موازین فقهى و حقوقى مى باشد.


  • نویسنده: اصلاح طلبان

  • نظرات شما ( )

  • صلاحیت آتشی ؟ (سه شنبه 86/11/16 ساعت 11:17 صبح)

    ظاهرا آقایان یوسفی (فرماندار سابق جم) و آقای آتشی (مشاور سابق استاندار ) هر دو با مشکل نحوه استعفا رد صلاحیت شده اند

    گزارشها حاکیست که آقای یوسفی کاندیدای حوزه انتخابیه کنگان ، دیر و جم می بایست استعفایش مورد موافقت وزیر کشور هم قرار می گرفته که چنین نشده است . همچنین آتشی کاندیدای حوزه انتخابیه بوشهر ، گناوه و دیلم نیز به دلیل عدم ارسال مدارک کافی از سوی استانداری در ارتباط با استعفای ایشان رد صلاحیت شده است .

    هر دوی این افراد بسیار امیدوارند که در روزهای آینده تأیید صلاحیت خود را دریافت دارند .


  • نویسنده: اصلاح طلبان

  • نظرات شما ( )

  • رد صلاحیت اصلاح طلبان (سه شنبه 86/11/16 ساعت 9:1 صبح)
    نه تنها ردشدگان هیات اجرایی تایید نشدند.بلکه همه اصلاح طلبان توسط هیات نظارت شورای نگهبان ردصلاحیت شدند.
    شنیده شده است امروز صبح نامه ردصلاحیت تمامی کاندیداهای اصلاح طلب در 4 حوزه انتخابیه استان بوشهر تحویل انان گردید. شنیدنیها حاکی است . دکتر جمهیری.شیخ سقا. دکتر لیراوی .دکتر هوشنگی.در حوزه بوشهر.یداله قایدی دردشتستان .اکسیر.مجید کنگانی.علی ایاز. علی کرمی در کنگان.حیدرزاده.تاج الدین.در دشتی علاوه بر ردصلاحیت شدگان هیات اجرایی از جمله ردصلاحیت شدندگان هستند.
     
     


  • نویسنده: اصلاح طلبان

  • نظرات شما ( )

  • تاییدصلاحیت پورفاطمی تحویل فرمانداری دشتی شد (سه شنبه 86/11/16 ساعت 8:55 صبح)
    تاییدصلاحیت پورفاطمی تحویل فرمانداری دشتی شد
    شنیده شده است که حجه الاسلام پور فاطمی نماینده دو دوره مجلس که شایعاتی مبنی بر ردصلاحیت وی در رسانه ها پخش شده بود تایید صلاحیت شده است .شنیدنیها حاکی است نامه تایید هیات نظارت شورای نگهبان امروز به فرمانداری دشتی از طریق فاکس تحویل شده است.
     
     


  • نویسنده: اصلاح طلبان

  • نظرات شما ( )

  • تایید صلاحیت رای دهندگان !!! (دوشنبه 86/11/15 ساعت 3:46 عصر)

     

     

    در سایتی وابسته به متحجران کشور مطلبی درج شده بود تحت عنوان تایید صلاحیت رای دهندگان و به تفسیر راجع به خصوصیات کسانی  که می توانند و باید رای بدهند صحبت شده بود و نکته جالب در این نوشته این بود که نویسنده قصد داشت به نوعی این مطلب را گوشزد کند که همه ی کسانی که در انتخابات آینده می خواهند رای بدهند اصلح نیستند!!!

     


  • نویسنده: اصلاح طلبان

  • نظرات شما ( )

  • دشتی و تنگستان (دوشنبه 86/11/15 ساعت 3:40 عصر)

    آخرین اخبار دریافتی حکایت از تأیید صلاحیت 7 نفر از کاندیداهای حوزه انتخابیه دشتی و تنگستان دارد .

     از اهرم آقایان علوی نژاد ، دولاح ، قطب الدین ، حیدری ، نمازی ، ابراهیمی ، نادری زاده و حسین نژاد تأیید صلاحیت نهائی خود را دریافت نموده اند .

     


  • نویسنده: اصلاح طلبان

  • نظرات شما ( )

  • قائدی (دوشنبه 86/11/15 ساعت 3:36 عصر)
    یدالله قایدی تنها بازمانده کاندیداهای طیف اصلاح طلبان دشتستان که از فیلتر هیات اجرایی گذشته بود نیز رد صلاحیت شد. تا اصلاح طلبان دشتستانی هیچ گزینه ای در انتخابات مجلس هشتم نداشته باشند. قایدی فرماندار دولت خاتمی در شهرستان کنگان بوده است.
    قبل از این کدخداپور - قلعه گلابی و حشمت جعفری که از دیگر کاندیداهای اصلاح طلبان به شمار می رفتند در هیات اجرایی رد صلاحیت شده بودند و هیات نظارت نیز بر رد صلاحیت آنان مهر تایید زد.

  • نویسنده: اصلاح طلبان

  • نظرات شما ( )

  • <      1   2   3   4   5   >>   >

    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    منتخبین مردم استان بوشهر
    [عناوین آرشیوشده]








  •  لینک ها
  • قلم نیوز
    دشتستان
    بمبک
    بوشهر نیوز
    شورای شهر بوشهر
    شیلات بوشهر
    اداره بندر و کشنیرانی بوشهر
    پارس جنوبی
    انتخابات مجلس
    بیرمی
    دیر
    سینیز
    بنا
    بوشهر فردا
    صدای بوشهر
    انتخاب هشتم در بوشهر
    ابوشهر
    گناوه آنلاین
    تاریخ بوشهر
    دلیران تنگستان
    سوک
    دیار
    لیمر
    نسیم جنوب
    هشتمین دوره انتخابات در بوشهر
    بوشهر اسپرت
    منطقه ویژه اقتصادی
    اخبار گناوه
    انتخابات مجلس هشتم
    گناوه امروز
    خورموج
    شهرداری بوشهر
    نصیر
    یاس
    خلیج فارس
    حامیان عدالت در مجلس هشتم
    تکلیف
    مند
    اتحاد جنوب
    فرمانداری گناوه
    حزب اعتماد ملی
    ایکاروس
    مجلس هشتم در سال 86
    بازدم
    عسلویه
    پیغام
    بمبک
    وزارت کشور
    سینیز
    اصولگرایان راستین در انتخابات هشتم






  •   مطالب بایگانی شده
  • زمستان 1386
    پاییز 1386